Zoeken

AQo, wat nu?  
berent
Gepost: donderdag 14 juni 2007 21:46:35

Rang: Untouchable

Villain is 25/16/4

Wat is de range van villain z'n coldcall preflop?
Want is de range van villain z'n push?

EverestPoker Game #1667987910: Table Bamako-11 - $2.00/$4.00 - No Limit Hold'em - 17:32:24 - 2007/06/14
Seat 2: bukta ($649.10)
Seat 3: vitamineb ($396.00)
Seat 4: matiouz_ ($568.90)
Seat 5: TIBAR92 ($87.06)
vitamineb posts the small blind of $2.00
matiouz_ posts the big blind of $4.00
The button is in seat #2
*** HOLE CARDS ***
Dealt to vitamineb[Ac Qh]
TIBAR92 folds
bukta raises to $14.00
vitamineb raises to $46.00
matiouz_ calls $42.00
bukta folds
***  Flop  *** [As Kd 7c]
vitamineb checks
matiouz_ checks
***  Turn  *** [As Kd 7c] [9s]
vitamineb bets $66.00
matiouz_ raises to $522.90 and is all-in
vitamineb ????

Shoot for the moon!
robje
Gepost: donderdag 14 juni 2007 21:59:27
Rang: Pokerjoker

hij kan met 77,99 zitten of elke Ax, maar kan ook een bluf zijn omdat je zwakte toont op de flop. misschien zet hij jouw op QQ,JJ waardoor hij je de pot uit wilt drukken met bijvoorbeeld AJ.

als je echt een goede hand hebt push je nooit zo hard, of je moet een donk bet faken Smile
pokervos
Gepost: donderdag 14 juni 2007 22:03:20

lijkt me onwaarschijnlijk
dan raised ie wel naar 200 ofzo, dit is een belachelijke bet

heeft ie niet gewoon de flop heel hard gehit?
zal wel weer een verzonnen hand zijn, wie speelt er nou zo
Razz

math is idiotic
jeweettoch
Gepost: donderdag 14 juni 2007 22:24:38

cold callen preflop = AA/KK/AK/ misschien QQ/AQs? Of hij trapt je met een zeer sterke hand door een donkbet te faken, zoals vos zegt, of het is een beroerd uitgevoerde bluf.
wat ook kan is dat hij je check op de flop als zwakte interpreteerd omdat je preflop reraist en daarna niet uitbet. Hij zal je dan niet op een gehitte A of K zetten, maar dat verklaart de lompe allin van hem nog niet. Daar kom ik nog even niet uit..
pokervos
Gepost: donderdag 14 juni 2007 22:34:58

of het is rumbarups met Ts8s/JsTs

Smile

math is idiotic
Veron
Gepost: donderdag 14 juni 2007 23:16:10
Rang: Goede vrind

easy river fold omdat z'n preflop line zo sterk is. Z'n range is daar waarschijnlijk AA/KK/AK en als ie niet kan kaarten mogelijk AQ/JJ/TT.

z'n postflop line is vrij onorthodox maar je ziet hier gewoon in 90% van de gevallen een geslowplayde tophand (AA/KK/AK) en in 10% van de gevallen een bluf.
Balladeer
Gepost: donderdag 14 juni 2007 23:51:03

als het geen enorme donk is vermoed ik hier ook AA/KK miss AK, maar die cold call preflop lijkt me geen zwakke hand, en deze lijn met QQ lijkt me onwaarschijnlijk, maar misschien wel mogelijk omdat je de flop checkt en hij denkt je eraf te kunnen pushen... Maar lijkt me eerder een monster
RVDB
Gepost: vrijdag 15 juni 2007 0:00:19

Rang: Forumheld

Voordat iedereen gaat zeggen dit of dat.. wil ik jullie even vertellen dat hij ten eerst gewoon op de flop gebet heeft. en natuurlijk dat die gast niet allin is gegaan..

nice try berent

www.RVandenbussche.nl
berent
Gepost: vrijdag 15 juni 2007 0:06:53

Ik zie echt niet veel reden om hier op de flop te betten dus dat heb ik ook zeker niet gedaan.

Shoot for the moon!
verycrispy
Gepost: vrijdag 15 juni 2007 0:52:09

Rang: Erg fraai

gegeven opponent zijn stats lijkt het me een decent speler.

Kotom, hij ziet een threebet voor zich, ik sluit PP onder JJ uit. Ik denk dat een decent speler hier preflop inziet dat ie niet de juiste odds krijgt voor setvalue. Verder heeft ie de kans om gesandwiched te worden, kortom net niet alles met je PP lager dan QQ/JJ.

Verder heeft villian positie op je en hij coldcalled, dat komt op mij over op een vrij kleine range, AA/KK (alhoewel die vaak zullen 4betten) maar waarschijnlijk AK.

flop lijkt me vrij standaard dat je idd checkt met je AQ en er zit veel in zijn range waarmee hij ook checkt.

Nu de turn, daar zou ik persoonlijk het lastig vinden wat te doen: aan de ene kant kun je door te checken misschien nog wat value krijgen op de river tegen JJ/QQ, maar als je checkt, toon je veel weakness en kan hij ook een stab doen en wat doe je dan met je AQ, want het is lastig te bepalen of ie je zwakte probeert af te straffen of dat ie gewoon value probeert te halen uit AA/KK/AK. Kortom ik zou idd gaan voor de bet en waarschijnlijk folden op zijn reraise.

Nu is zijn reraise wel extreem groot, dit doet me aan de andere kant wel denken aan de range AK/AA/KK...I like the overbet Very Happy

verycrispy Smile

prepare for awesomeness
Jaap
Gepost: vrijdag 15 juni 2007 0:59:15

Rang: Forumheld

Range weet ik niet echt, maar het enige waar ik zo'n move zou verwachten is een draw push. alleen een straight en flushdraw speelt hij niet zo, dat zou echt stom zijn. Iets als JsTs (blijft over)?? Het is een degelijke speler dus op veel meer zou ik hem niet kunnen zetten. Hij is redelijk LAG dus ik zie hem preflop ook wel met JTs callen.

Back!
thomasjansen7
Gepost: vrijdag 15 juni 2007 9:33:53

berent wrote:
Ik zie echt niet veel reden om hier op de flop te betten dus dat heb ik ook zeker niet gedaan.

Mag ik vragen waarom niet?

In the poker game of life, women are the rake
RobinN
Gepost: vrijdag 15 juni 2007 11:31:18

Rang: Zeeuwse bolus

thomasjansen7 wrote:
berent wrote:

Mag ik vragen waarom niet?

Ik denk omdat alles waarmee hij een 3bet coldcalled preflop hier zijn hand hit.

Zijn range van een 3bet callen zal gezien zijn stats denk ik heel klein zijn waardoor hij de flop heel hard gehit kan hebben.

En je wil dan niet de flop uitbetten en een belachelijke raise rond je oren krijgen.

"Is mijn vrees dat ze wellicht heel lelijk was gegrond of viel het wel mee?"
pokervos
Gepost: vrijdag 15 juni 2007 11:57:48

RobinN wrote:
[quote=thomasjansen7][quote=berent]
En je wil dan niet de flop uitbetten en een belachelijke raise rond je oren krijgen.

precies, je wilt liever de turn uitbetten en een belachelijke raise om je oren krijgen Wink

math is idiotic
RobinN
Gepost: vrijdag 15 juni 2007 11:58:44

pokervos wrote:
RobinN wrote:

precies, je wilt liever de turn uitbetten en een belachelijke raise om je oren krijgen Wink

Inderdaad Smile

thomasjansen7
Gepost: vrijdag 15 juni 2007 12:16:51

pokervos wrote:
RobinN wrote:

Daarom lijkt mij een flopbet beter. Als je dan een belachelijke raise om je oren krijgt kun je folden.

In the poker game of life, women are the rake
Luukie21
Gepost: vrijdag 15 juni 2007 12:34:29

thomasjansen7 wrote:
pokervos wrote:
RobinN wrote:

Daarom lijkt mij een flopbet beter. Als je dan een belachelijke raise om je oren krijgt kun je folden.

Ja ben ik het wel mee eens, zo kom je immers te weten waar je staat. Ben wel erg benieuwd naar wat je gedaan hebt. Shock

It ain't that easy.
Ruppert
Gepost: vrijdag 15 juni 2007 13:39:16

AJ schoppen, of gewoon een setje, of het is een druif. Rolling Eyes
verycrispy
Gepost: vrijdag 15 juni 2007 13:44:52

Rang: Erg fraai

imo zit AJ niet in zijn range, daarmee call je geen threebet preflop, zelfs AQ zal door decent spelers bijna altijd gefold worden, onder voorwaarde dat berent geen insane maniac style aan het spelen is Wink

prepare for awesomeness
RobinN
Gepost: vrijdag 15 juni 2007 13:53:06

verycrispy wrote:
imo zit AJ niet in zijn range, daarmee call je geen threebet preflop, zelfs AQ zal door decent spelers bijna altijd gefold worden, onder voorwaarde dat berent geen insane maniac style aan het spelen is Wink

Hoe was het ook weer, the power of the overbet toch?

Denk dat berent hier een goede laydown maakt.

Klik hier voor $8 gratis en een exclusieve $700 stortingsbonus!