|
|
 Rang: Pokerjoker
|
Hoi Rolf,
Leuk dat je hier reageert.
Ik denk dat je de mensen die daar AKs weg gaan leggen echt op 1 hand kan tellen, mits je de instelling hebt om voor een top-3 klassering te gaan. Ik kon me ook wel nitty ITM folden, maar daar is het me niet om te doen. Je geeft gelukkig zelf ook al aan dat jij hem ook niet had weggelegt en ik mag aannemen dat een ander dat ook niet had gedaan.
De handjes die je als laatst beschrijft heb ik inderdaad wat geluk. Maar zonder enige flips te winnen breng je het in een toernooi als dit niet ver. Dat heb je zelf ook laten zien gisteren. Daarnaast waren de genoemde handen die ik won in de vroege stages van het toernooi vrij standaard naar mijn mening, of denk jij daar anders over?
It ain't that easy.
|
|
 Rang: Goede vrind
|
Nee hoor - die KdJd had ik net zo gespeeld tegen die aardige rasta-jongen zoals jij dat deed, en die andere hand met AK ook. Zoals gezegd: Ik vond dat je prima speelde, en ik baalde eigenlijk van mezelf dat ik je teveel ruimte had gegeven. Zo had ik de laatste hand voordat we van tafel wisselden het gewoon preflop erin moeten kletsen, of anders gewoon check-raise op flop moeten spelen. (Ik had trouwens A5s daar, niet de 88 die ik zei. Geen flush draw op flop, alleen gutshot wheel draw.) Ik dacht: Ach, er zijn genoeg zwakkeren waar ik mij beter op kan concentreren dan op een "oog om oog, tand om tand" clash met jou - maar als gevolg had ik jou teveel leeway gegeven om potjes op te pikken. En daar was ik van mezelf niet te spreken over. 
@ Tribbezz: Goede post, en inderdaad geloof ik ook gewoon wat je zegt. Ik ging er simpelweg van uit dat ITM komen voor jou geen issue zou zijn - en eigenlijk had ik deze aanname niet mogen maken voordat ik mijn mond opendeed.
www.rolfslotboom.com
|
|
 Rang: Moderator
|
OMG I LOVE YOU GUYS 
|
|
 Rang: Pokerjoker
|
Haha, okee leuk om te horen!
Ik had daar trouwens gewoon een mooie premium; KK.
It ain't that easy.
|
|
 Rang: PC'er van het jaar
|
"Kopp callt een 4.000 raise vanuit de big blind.
De flop is {9-Clubs}{K-Diamonds}{6-Spades} en Kopp tikt de tafel aan. "Check," zegt hij zacht. De original raiser gaat direct all-in voor ongeveer 10.000 meer.
Kopp kan het haast niet geloven en moet er zelfs zijn iPod voor afdoen. "All-in zei je?" vraagt hij nog even ter bevestiging voordat hij verbaasd zijn hand muckt.
De agressieve N. vn Strien laat nog even {5-Clubs}{5-Diamonds} zien waarop Marciano Vink geamuseerd de complimenten uitdeelt voor de stoere actie."
dit is fokkin grappig btw.....die hand klopt helemaal niks van.
Ik raise naar 2.5xBB utg+2 met A8o ofzo iig een raggy aas en de button called me en zegt na de flop meteen allin, een huge overbet. Ik had nog helemaal niet gechecked en hij overshoved de pot voor zijn beurt, daarom was ik verbaasd, niet omdat ik het niet kon geloven.
|
|
Rang: Vaste gast
|
Partyboy! Ik mis je nu al!
|
|
 Rang: Admin
|
Berbera wrote:Partyboy! Ik mis je nu al! 
Omdat jij die hond weer meenam verloor Party met azen.
|
|
 Rang: McLovin
Lid sinds: 27-9-2006 Berichten: 10.026 Locatie: Alphen a/d Rijn
|
Berbera wrote:Partyboy! Ik mis je nu al! 
Ik mis Oww en blaadje. En jou ook hoor! Toen de hond weg was ging het hard berg afwaarts
Volgende keer beter, tot snel!
Take every occasion to Party!
|
|
 Rang: Admin
|
Ik ben het met Tribbezz eens. Dat je ergens met any 2 'moet' callen, omdat je de odds krijgt, staat meen ik niet tussen de 10 geboden. In dit soort turbo's is het essentieel dat je je 'pushkracht' behoudt. Als je door een 'correcte' call met 72 off nog maar 3 of 4 blinds overhoudt ipv 7, dan heb je echt een probleem. Ik vind het geen fout.
Poker is een vak en de Dal is de vakman
|
|
 Rang: Wuuuuhhhh
|
@ rolf
Wat vind je er zelf eig van dat je zoooo erg tijd rekt? En dat terwijl de tijd zo kostbaar is in zo soort tournooi? Snap dat het bij jouw ' strategie' hoort om mensen soort van te irriteren
Het is dat ik een reseat kreeg, anders had ik de klok elke hand op je aangevraagd
Swen
|
|
Rang: Vaste gast
|
Partyboy1 wrote:Berbera wrote:Partyboy! Ik mis je nu al!  Ik mis Oww en blaadje. En jou ook hoor! Toen de hond weg was ging het hard berg afwaarts Volgende keer beter, tot snel!
Mjah, sorry. De hond moest mij troosten omdat die Renkema met z'n mooie blauwe ogen het nodig vond om een 'maar op een hand te tellen' outer tegen me te hitten. Toen T3o ook nog eens onvoldoende bleek, was het hek van de dam.
Blaatje en Oww staan nu op m'n bureau bij te komen. Er is nog een mooie foto op PN gezet met jouw stack en Oww trouwens!
|
|
 Rang: Forumheld
|
Dat was weer een mooie zondag! De alcohol dampen om me heen waren niet te zuinig. Gelukkig begonnen de meeste pc-ers na verloop van tijd weer enige tekenen van nuchterheid te vertonen.
Het toernooi begon voor mij mooi. Uiteraard wil ik de eerste hand winnen en raise ik in MP 75o waarop 1 iemand de call maakt. Flopp 7 7 3. Nice check-check turn K, ik bet maar helaas geen actie. Vervolgens ben ik veel troep gaan raisen en als ik pf niet de blinds kreeg. zorgde een c-bet wel voor de pot. Na een uurtje was de rest van de tafel het zat en begonnen veel op mij terug te spelen. Een mooi moment om azen en koningen op te rapen imo. In de tussentijd was onze Swensonn links naast me gekomen. Deze online-toernooi-nit was overnight in een demonische-live-maniac veranderd en maakte me het niet gemakkelijk. Gelukkig vond ik weer ergens KK en bleef mijn stack groeien. Even later kwam Partyboy rechts van mij. Heel erg gezellig natuurlijk, maar wel lastig. Mijn tafel was erg zwak en opeens zat ik gesandwiched tussen 2 sterke(re) spelers. Het hielp ook al niet echt toen Swensonn naar een andere tafel moest en Rolf ervoor in de plaats kwam.
Na wat tight spel besloot ik een man die elke utg nog geraised had te bluffen met 7 hoog. Helaas had de BB een echt hand (KK) en raakte ik short. Ik beukte mijn weg terug naar een average stack. Na 3 all ins op rij vond Rolf dat ik wel erg creatief speelde. AGREE!
Ik buste helaas op plek 25 nadat Partyboy voor de zoveelste keer raisde (waarschijnlijk met poep) en ik voor de zoveelste ik alles erin schoof, dit maal met 99. Dezelfde man die KK vond tegen mijn 7 hoge bluff had nu QQ en ik had niet het geluk zoals Partyboy en Rolf dat wel hadden en kon naar de rail.
Al met al was het erg gezellig. Ik vind het echt super dat tribezz na een jaar-ban voor het eerst terug is in HC en gelijk een FT haalt. Ik kijk nu al uit naar Venlo in maart. Binnenkort maar eens van Partyboy leren hoe je nou die suckouts maakt, dan vertel ik hem hoe je je azen kan winnen.
Het wordt pas wat met K's
|
|
|
de rechter wrote:Trib, van harte. Leuke binnenkomst.
Door Rolo erop gewezen dat ik richting fossiel schijn te gaan, hoewel hij zijn eigen vergelijking met Kimmy toch weer introk.
Na deze vergelijking toch maar een door Party aangeboden breezer genomen om mijn leeftijdsgevoel te drukken.
Top avond. Leg eens uit.
Welterusten, slaap lekker en morgen verslaafd weer op.
|
|
|
Gave stukken tekst allemaal! Zo te lezen was het echt super...
http://barabas1.mybrute.com
RIEJOE: Als ik hier een drauw heb ga ik natuurlijk nooit meer folden.
|
|
 Rang: El Mágico
|
Heerlijke dag gister. Jammer dat ik niet in het toernooi kon rollen via de reservelijst, maar party, swen, niek en rolf aan één tafel was erg lachen. Verder heeft de 5/5 ook nog het een en ander goed gemaakt.
Blogje klikken!
|
|
 Rang: Moderator
|
kimmy98 wrote:de rechter wrote:Trib, van harte. Leuke binnenkomst.
Door Rolo erop gewezen dat ik richting fossiel schijn te gaan, hoewel hij zijn eigen vergelijking met Kimmy toch weer introk.
Na deze vergelijking toch maar een door Party aangeboden breezer genomen om mijn leeftijdsgevoel te drukken.
Top avond. Leg eens uit. Kimmyyyyy!!!
|
|