Zoeken

bad luck friday.  
mcjeen
Gepost: zaterdag 24 maart 2007 1:07:20

Rang: El Mágico

Zo irritant. Er was geen mogelijkheid dat ik deze hand kon callen met al die mogelijke draws. Later zei de aap dat hij A7 had.. Beetje rare push van hem? :S

Echt die 8c is ook de meest verschrikkelijke hand die ik hier wilde zien..

Hand 97085707, Started at 2007-03-23 23:52:51
Table Chiang Mai: $0,25-$0,25 Pot Limit HE (Real)
Seat 0: x filo ($22,15 in chips)
Seat 1: westfale66 ($25,10 in chips)
Seat 2: mcjeen ($36,60 in chips)
Seat 3: kingfisher25 ($4,45 in chips)
Seat 4: vitinha73 ($10 in chips) (on the button)
Seat 5: bluffdaddy00 ($29,20 in chips)
Seat 6: fudge64 ($17,30 in chips)
Seat 7: maghome105 ($29,75 in chips)
Seat 8: brocky61 ($21,65 in chips)
Seat 9: cap. farol ($41,55 in chips)
*** Blind Bet Round *** :
Dealt to mcjeen: [7c 7d]
bluffdaddy00 : Post Blind ($0,25)
fudge64 : Post Blind ($0,25)
*** Pre- Flop  *** :
maghome105 : Fold
brocky61 : Call ($0,25)
cap. farol : Fold
x filo : Call ($0,25)
westfale66 : Fold
mcjeen : Call ($0,25)
kingfisher25 : Fold
vitinha73 : Call ($0,25)
bluffdaddy00 : Check
fudge64 : Check
***  Flop  *** : [ Ad 10c 7h ]
bluffdaddy00 : Check
fudge64 : Bet ($0,50)
brocky61 : Fold
x filo : Call ($0,50)
mcjeen : Raise ($1,50)
vitinha73 : Fold
bluffdaddy00 : Fold
fudge64 : Call ($1)
x filo : Fold
***  Turn  *** : [ Ad 10c 7h 6c ]
fudge64 : Bet ($2)
mcjeen : Raise ($5)
fudge64 : Call ($3)
***  River  *** : [ Ad 10c 7h 6c 8c ]
fudge64 : Bet ($10,55)
fudge64 : All In ($10,55)
mcjeen : Fold
*** SUMMARY ***
Pot: $24,80 | Rake: $0,75
Board: [ Ad 10c 7h 6c 8c ]
x filo lost $0,75
westfale66 lost $0
mcjeen lost $6,75
kingfisher25 lost $0
vitinha73 lost $0,25
bluffdaddy00 lost $0,25
fudge64 bet $17,30, collected $24,80, net $7,50
maghome105 lost $0
brocky61 lost $0,25
cap. farol lost $0

Stond al snel 30 dollar winst maar door dit soort dingen al weer snel terug naar 5.. Moest ook nog top two folden tegen een obvious flush draw die hij op de river pakt. Echt zo gaat het echt al weken bij mij Sad

wie dit leest is gek Neutral
Sjimmie
Gepost: zaterdag 24 maart 2007 1:13:14
Rang: Forumheld

outplayed toch? Wink Laughing
mcjeen
Gepost: zaterdag 24 maart 2007 1:21:00

tsjah als dat serieus de bedoeling van hem was dan had ie het netjes gespeeld. Maar volgens mij was hij zelf ook zoiets van: "f*ck ik gooi hem maar all in en ik zie wel wat er gebeurd"

Anders zou ik hem zelf op A9 gezet hebben. A7 zei hij zelf.. maarja ik kan me echt geen enkele mogelijk hand bedenken dat ik hier beat behalve die achterlijke hand..

tsja zuur Smile

Jaap
Gepost: zaterdag 24 maart 2007 1:42:51

Tsja, misschien had je deze wel gewonnen, ik ben het helemaal eens dat je in de andere 70%/80% wel achter ligt.

Wat je wellicht had kunnen doen is de turn waar je voor 98% voorstaat te overbetten. Flushdraws folden dan of callen (grote fout). Made handen zoals 2 pair die callen of raisen wellicht. De stacks zijn opzich niet heel diep dus ik denk dat je graag wilt dat iemand all-in push op die turn.
Als je op de turn al achterstaat, verlies je zowieso je stack als de draw niet valt. Als je voorstaat en de draw valt ben je op deze manier net niet comitted dus dan moet je een vervelende laydown doen. Daar komt nog bij dat elke slechte kaart op de river een goede blufkaart is voor de caller (als ie op een andere draw zit)

Back!
Edgar
Gepost: zaterdag 24 maart 2007 2:19:28

Rang: Pokerjoker

Tsja ik denk dat dit een beetje read afhankelijk is, ik speelde zojuist even op i4poker en daarin wordt gewoon steeds top pair gepushed etc. Maar ik denk dat ik hier gecalled had, want;
- Als hij voor z'n gutshot ging was hij denk ik niet zo lang meegegaan (of je moet in eerdere handen gemerkt hebben dat hij erg veel callt)
- Als je hem op OESD zette had hij die al gemaakt op de turn. Zou kunnen, 2$ bet en daarna je raise callen om op de river te pushen. Maar dan snap ik niet dat je nog van de 8 op de river schrikt > je besluit om de turn te raisen, er verandert niks op de river dus afmaken die hap.
- Een flushdraw; er ligt maar 1c op de flop. Als hij klavers in z'n hand had was dat gewoon stomme pech, maar niet iets waar je hem op zet na deze flop.

Maargoed, als het een dwaas was die alles speelt kan het natuurlijk. En achteraf heb ik makkelijk praten Wink

Sjimmie
Gepost: zaterdag 24 maart 2007 2:35:18

Edgar wrote:
Tsja ik denk dat dit een beetje read afhankelijk is, ik speelde zojuist even op i4poker en daarin wordt gewoon steeds top pair gepushed etc. Maar ik denk dat ik hier gecalled had, want;
- Als hij voor z'n gutshot ging was hij denk ik niet zo lang meegegaan (of je moet in eerdere handen gemerkt hebben dat hij erg veel callt)
- Als je hem op OESD zette had hij die al gemaakt op de turn. Zou kunnen, 2$ bet en daarna je raise callen om op de river te pushen. Maar dan snap ik niet dat je nog van de 8 op de river schrikt > je besluit om de turn te raisen, er verandert niks op de river dus afmaken die hap.
- Een flushdraw; er ligt maar 1c op de flop. Als hij klavers in z'n hand had was dat gewoon stomme pech, maar niet iets waar je hem op zet na deze flop.

Maargoed, als het een dwaas was die alles speelt kan het natuurlijk. En achteraf heb ik makkelijk praten Wink

Vind dit een nuttig verhaal. Die vent bet de flop uit, wordt geraised en called. Hoewel het board hier heel gevaarlijk lijkt, is het totaal niet aannemelijk dat iemand die een van die draws zou hebben er nog in zou zitten, muv oesd, maar dat risico kan je voor lief nemen, de kans op een goede hand lijkt me voldoende.
Jaap
Gepost: zaterdag 24 maart 2007 2:51:00

Edgar wrote:

Goed verhaal inderdaad. Nu ik zo terugkijk denk ik ook dat de meeste flush en straight draws de pot allang verlaten hadden (na 2x een raise van jou). Denk dat ik hem met die redenering inderdaad wel zou callen, er zijn niet veel meer handen je beat hebben dan handen die je niet beat hebben + dat dit natuurlijk vrij goed een volledige bluf kan zijn.

Back!
mcjeen
Gepost: zaterdag 24 maart 2007 3:06:18

simpele redenatie die ik had: Deze gast kan alle Azen callen. Ik dacht eerst A9. Verder zou hij dus ook met elke Ax van clubs in zijn handen kunnen zitten. Verder gutshots called hij ook wel..

Ik wordt gewoon gek van dat bingo poker hier, ik denk dat ik deze maand te vaak gerivered ben waardoor ik misschien wel teveel spoken zie.

anyway weer mooi 2 buy ins weggepist omdat die donkeys me voor het eerst op tilt hebben weten te krijgen..

Ik ben er voor voorlopig klaar mee. ga ff een break inlassen met pokeren..

Zo win je f*cking 20BB/100 handen over een 25K sample size en zo win je een maand al geen moer meer.

echt schandalig hoe slecht ik ga tegenwoordig..

Partyboy1
Gepost: zaterdag 24 maart 2007 3:45:13

Rang: McLovin

Dan toch iets anders...de pot is 25 dollar en je moet 10 betalen om de kaarten te zien...dat zijn best aardige odds en hier zou ik nooit met zo'n hand op folden!

+ Je neemt hier aan dat hij de runner runner straight of flush wel gehit zal hebben, maar dat vind ik dus helemaal niet waarschijnlijk.

Als ik vanuit de positie van villian kijk zou ik zeggen dat het een mooie pot is en een prachtige runner runner om er een bluf in te gooien. Jij hebt al sterkte op de flop en turn laten zien en het is dus erg onwaarschijnlijk dat jij de flush of straight hebt gehit.

Als je dan 1 op 2.5 odds krijgt zou ik echt callen! Je zal zien dat ze zeker 1 op de 2x aan het bluffen zijn

Take every occasion to Party!

Klik hier voor $8 gratis en een exclusieve $700 stortingsbonus!