|
|
 Rang: Epic imo
Lid sinds: 4-7-2006 Berichten: 2.749 Locatie: Rotterdam/goirle
|
ook best wat bets
de graafschap-ajax >3.5@2.05 (maar handica kan daar ook)
ado-psv PSV AH-1.5 @1.95
Roda-heracles: home@2.05
NAC-VVV: home @1.8
AZ-excelsior: HOme AH -1.75 Vooral deze laatste. Vind de positiviteit over excelsior echt onbegrijpelijk. Pure scorebordjournalistiek "oh ze hebben 2x gewonnen dus ze zijn goed" L O L Excelsior heel matige ploeg die kansloos uit verloren van de graafschap met 3-0. Thuis 2x winnen was oa geluk maar kwam vooral door dat belachelijke veld van excelsior. Echt pure competitievervalsing. Het ziet er niet uit. Verder zijn feyenoord en nec geen hoogvliegers
Daarbij AZ speelt heel verzorgd voetbal. Die hadden net zo goed op 9 kunnen staan na 3 wedstrijden. Vorige week minimaal een punt verdiend bij PSV. Ik zie echt geen enkele reden waarom AZ dit niet simpel wint. Enige reden kan zijn dat AZ nog al wat kansen mist maar ja excelsior heeft al 7 tegendoelpunten. Nee wilde hem op -1.5 doen maar vond de odds op -1.75 beter. Verwacht gewoon een veegpartij
Misschien utrecht bij twente nog twijfel een beetje aan de fitheid van utrecht. Celtic was wel zwaar ook al ging het makkelijk. Deze spelers zijn geen 2 wedstrijden in de week gewend. Maar ja kijk er naar odds van rond de 8 lijken me wel heel erg extreem maar twente layen kan ook
|
|
 Rang: John Anthony
|
Gaat lekker al Rolo...
|
|
|
MFCharon wrote:Gaat lekker al Rolo... 
true that en Manu staat ook 3-0 voor die heb ik met AH -2.25
|
|
 Rang: Forumheld
Lid sinds: 9-8-2009 Berichten: 1.766 Locatie: IP adres 26.962.25.99
|
Vind je echt dat AZ minimaal een punt had verdiend tegen PSV Rolo? Ik vond PSV in de 2e helft duidelijk beter en PSV creerde de kansennaar mijn mening.
Engelaar en Toivonen doen btw niet mee tegen ADO.
Mike Matusow: I will put the straddle on. You guys think I don't gamble. Here look, here is the straddle! You all think I am just a nit. I am not a nit. I am just a freaking carddeath piece of ****.
|
|
|
Vroeg me even iets af (algemeen soccer betting):
Welke competitie is het beste te volgen qua informatievoorziening?
Het meest logische zou de Nederlandse Eredivisie zijn. Maar toch zijn er andere landen die ook in aanmerking komen.
Ik ga dit seizoen ook de Serie A erbij proberen te pakken, maar daar is bijvoorbeeld de Gazetto dello Sport een geniale bron. Bij elk team loopt een verslaggever die wat meldt als er wat te melden is. Er zijn tevens analyses van de westrijden, mogelijke opstellingen etc (deels Italiaans, deels Engels, maar het belangrijke is allemaal te volgen). Daarnaast zijn alle wedstrijden via www.myp2p.eu wel te volgen. Dus dat is ook geen probleem. Mocht je een keer geen wedstrijd kunnen zien, dan heeft diezelfde Gazetto een uitgebreide tekstuele samenvatting met daarin ideeen over wat er bij teams beter moet in andere wedstrijden. Conclusie: misschien is dit nog beter te volgen dan de Eredivisie. Het enige dat naar mijn weten nog ontbreekt is een visuele samenvatting op een site (beetje NOS Studio Sport dus), maar dan zou ik zeggen dat Italië bijvoorbeeld beter te volgen is.
|
|
Rang: Heer van Stand
|
@ MF,
De Bundesliga is ook prima te doen. Er zijn ook genoeg punters te vinden die de Bundesliga fulltime coveren.
Premier league is hetzelfde verhaal. Beetje creatief zoeken en je vindt er genoeg waar je heel veel aan kan hebben.
|
|
|
Y.Spronck wrote:Vind je echt dat AZ minimaal een punt had verdiend tegen PSV Rolo? Ik vond PSV in de 2e helft duidelijk beter en PSV creerde de kansennaar mijn mening.
Engelaar en Toivonen doen btw niet mee tegen ADO.
PSV creerde wel kansen maar vond psv echt heel matig voetballen. Het veldspel van AZ was echt heel veel beter. PSV was alleen meer efficient en AZ creeerde niet veel. Verder bekijk ik het ook over de hele wedstrijd
Nog even op under 2.5 bij feyenoord ingezet die staat op 2.8 LOL dat is gratis geld
Verder van utrecht afgebleven aangezien utrecht 4 spelers mist oa mertens. Value ligt dan weer meer op twente
|
|
|
thnx voor de tip heb ook snel nog ff die under 2.5 gepakt maar niet groot ingezet. Vitesse veel nieuwe spelers dus even afwachten. heb dit weekend pas 2 bets fout ofzo rest allemaal nog gewonnen. Kan ik vorig weekend even goedmaken 
oops feyenoord al 2-0 voor was toch geen gratis maney
|
|
|
Rolo1984 wrote:
Nog even op under 2.5 bij feyenoord ingezet die staat op 2.8 LOL dat is gratis geld
Ik schrok even toen ik dit las (ondanks het feit dat Feyenoord al voorstaat). Hoe kom je erbij dat het 'gratis geld is'? Vitesse alles nog Over 2.50 en Feyenoord 2 uit 3. Puur statistich gezien natuurlijk, maar 'gratis geld'....
|
|
|
MFCharon wrote:Rolo1984 wrote:
Ik schrok even toen ik dit las (ondanks het feit dat Feyenoord al voorstaat). Hoe kom je erbij dat het 'gratis geld is'? Vitesse alles nog Over 2.50 en Feyenoord 2 uit 3. Puur statistich gezien natuurlijk, maar 'gratis geld'....
Vind die statistieken daar niet zo relevant. Vitesse heeft gespeeld tegen ajax en twente
Feyenoord zijn aanval vind ik redelijk matig.
Odds richting de 3 vind ik insane en zijn gebasseerd op zogenaamde 'statistieken' boven de 2 vind ik al wel value laat staan 2.8. Dat hij nu mis gaat so be it. Zou er nog 100x voor gaan
|
|
 Rang: Untouchable
|
Rolo1984 wrote:MFCharon wrote:Rolo1984 wrote:
Ik schrok even toen ik dit las (ondanks het feit dat Feyenoord al voorstaat). Hoe kom je erbij dat het 'gratis geld is'? Vitesse alles nog Over 2.50 en Feyenoord 2 uit 3. Puur statistich gezien natuurlijk, maar 'gratis geld'.... Vind die statistieken daar niet zo relevant. Vitesse heeft gespeeld tegen ajax en twente Feyenoord zijn aanval vind ik redelijk matig.Odds richting de 3 vind ik insane en zijn gebasseerd op zogenaamde 'statistieken' boven de 2 vind ik al wel value laat staan 2.8. Dat hij nu mis gaat so be it. Zou er nog 100x voor gaan
Obv true, maar kijk eens naar de verdediging van vitesse en feyenoord lol. Ik vond zelf 1;7 op vitesse wel vallue. Maarja tegen je club wedden is obv goden verzoeken
Do you like to put fishdicks in your mouth???
Gayfish united, de grootste pokerwerkgroep van NL. Nu eerste maand gratis... PM PM PM
|
|
|
omg wtf is dat met excelsior 0-1 voor :S wtf
|
|
Lid sinds: 9-8-2009 Berichten: 1.766 Locatie: IP adres 26.962.25.99
|
twente - utrecht rare uitslag na de 4-0 van utrecht vs celtic
Mike Matusow: I will put the straddle on. You guys think I don't gamble. Here look, here is the straddle! You all think I am just a nit. I am not a nit. I am just a freaking carddeath piece of ****.
|
|
 Rang: Wuuuuhhhh
|
En Ajax staat weer waar ze horen, whoppa
|
|
|
maakt niet uit waar ajax staat, het blijft bagger.
Twente komt er weer aan. 4 keer achter elkaar de nul, janko gaat scoren = kampioen
He seemed to play crazy. It seemed like he was giving his money away. Except the only thing was, he wasn't losing
|
|
|
Wokkie wrote:maakt niet uit waar ajax staat, het blijft bagger.
Twente komt er weer aan. 4 keer achter elkaar de nul, janko gaat scoren = kampioen
Kampioen van de subtop
|
|
|
Wokkie wrote:maakt niet uit waar ajax staat, het blijft bagger.
donneah.pokerblog.nl
X X X
|
|
 Rang: Wuuuuhhhh
|
Wat me echt verbaasd hoe suarez en el hamdiou elkaar zo easy kunnen vinden.. Had niet verwacht
|
|
 Rang: Mr. Incredible
|
suarez is een held. el hamdaoui is wel iets minder goed maar heel belangrijk. Hij moet met links leren schieten, dat zou al een stuk schelen 
Bottom line... A grown man made a wager, he lost. End of Story.
|
|
|
jubes87 wrote:suarez is een held. el hamdaoui is wel iets minder goed maar heel belangrijk. Hij moet met links leren schieten, dat zou al een stuk schelen 
ach hij doet het ook wel aardig met de buitenkant van zijn rechter voet 
-No guts nog glory-
|
|