Online Poker beginnen met online poker Speluitleg pokerstrategie pokerartikelen LivePoker Pokerboeken Pokerfilms Pokersoftware Pokerspelers pokervideos
Pokerquote

Zoeken

Eredivisie 2010-2011  
Rolo1984
Gepost: zaterdag 28 augustus 2010 18:43:13

Rang: Epic imo

ook best wat bets

de graafschap-ajax >3.5@2.05 (maar handica kan daar ook)

ado-psv PSV AH-1.5 @1.95

Roda-heracles: home@2.05

NAC-VVV: home @1.8

AZ-excelsior: HOme AH -1.75
Vooral deze laatste. Vind de positiviteit over excelsior echt onbegrijpelijk. Pure scorebordjournalistiek "oh ze hebben 2x gewonnen dus ze zijn goed" L O L
Excelsior heel matige ploeg die kansloos uit verloren van de graafschap met 3-0. Thuis 2x winnen was oa geluk maar kwam vooral door dat belachelijke veld van excelsior. Echt pure competitievervalsing. Het ziet er niet uit. Verder zijn feyenoord en nec geen hoogvliegers

Daarbij AZ speelt heel verzorgd voetbal. Die hadden net zo goed op 9 kunnen staan na 3 wedstrijden. Vorige week minimaal een punt verdiend bij PSV. Ik zie echt geen enkele reden waarom AZ dit niet simpel wint. Enige reden kan zijn dat AZ nog al wat kansen mist maar ja excelsior heeft al 7 tegendoelpunten. Nee wilde hem op -1.5 doen maar vond de odds op -1.75 beter. Verwacht gewoon een veegpartij

Misschien utrecht bij twente nog twijfel een beetje aan de fitheid van utrecht. Celtic was wel zwaar ook al ging het makkelijk. Deze spelers zijn geen 2 wedstrijden in de week gewend. Maar ja kijk er naar odds van rond de 8 lijken me wel heel erg extreem maar twente layen kan ook

MFCharon
Gepost: zaterdag 28 augustus 2010 19:59:06

Rang: John Anthony

Gaat lekker al Rolo...Razz
Rolo1984
Gepost: zaterdag 28 augustus 2010 20:13:12

MFCharon wrote:
Gaat lekker al Rolo...Razz

true that en Manu staat ook 3-0 voor die heb ik met AH -2.25

Y.Spronck
Gepost: zondag 29 augustus 2010 2:38:33

Rang: Forumheld

Vind je echt dat AZ minimaal een punt had verdiend tegen PSV Rolo? Ik vond PSV in de 2e helft duidelijk beter en PSV creerde de kansennaar mijn mening.

Engelaar en Toivonen doen btw niet mee tegen ADO.

Mike Matusow: I will put the straddle on. You guys think I don't gamble. Here look, here is the straddle! You all think I am just a nit. I am not a nit. I am just a freaking carddeath piece of ****.
MFCharon
Gepost: zondag 29 augustus 2010 12:36:48

Vroeg me even iets af (algemeen soccer betting):

Welke competitie is het beste te volgen qua informatievoorziening?

Het meest logische zou de Nederlandse Eredivisie zijn. Maar toch zijn er andere landen die ook in aanmerking komen.

Ik ga dit seizoen ook de Serie A erbij proberen te pakken, maar daar is bijvoorbeeld de Gazetto dello Sport een geniale bron. Bij elk team loopt een verslaggever die wat meldt als er wat te melden is. Er zijn tevens analyses van de westrijden, mogelijke opstellingen etc (deels Italiaans, deels Engels, maar het belangrijke is allemaal te volgen). Daarnaast zijn alle wedstrijden via www.myp2p.eu wel te volgen. Dus dat is ook geen probleem. Mocht je een keer geen wedstrijd kunnen zien, dan heeft diezelfde Gazetto een uitgebreide tekstuele samenvatting met daarin ideeen over wat er bij teams beter moet in andere wedstrijden. Conclusie: misschien is dit nog beter te volgen dan de Eredivisie. Het enige dat naar mijn weten nog ontbreekt is een visuele samenvatting op een site (beetje NOS Studio Sport dus), maar dan zou ik zeggen dat Italië bijvoorbeeld beter te volgen is.
DDWZ
Gepost: zondag 29 augustus 2010 13:57:30
Rang: Heer van Stand

@ MF,

De Bundesliga is ook prima te doen. Er zijn ook genoeg punters te vinden die de Bundesliga fulltime coveren.

Premier league is hetzelfde verhaal. Beetje creatief zoeken en je vindt er genoeg waar je heel veel aan kan hebben.
Rolo1984
Gepost: zondag 29 augustus 2010 14:27:05

Y.Spronck wrote:
Vind je echt dat AZ minimaal een punt had verdiend tegen PSV Rolo? Ik vond PSV in de 2e helft duidelijk beter en PSV creerde de kansennaar mijn mening.

Engelaar en Toivonen doen btw niet mee tegen ADO.

PSV creerde wel kansen maar vond psv echt heel matig voetballen. Het veldspel van AZ was echt heel veel beter. PSV was alleen meer efficient en AZ creeerde niet veel. Verder bekijk ik het ook over de hele wedstrijd

Nog even op under 2.5 bij feyenoord ingezet die staat op 2.8 LOL dat is gratis geld

Verder van utrecht afgebleven aangezien utrecht 4 spelers mist oa mertens. Value ligt dan weer meer op twente

zeross
Gepost: zondag 29 augustus 2010 14:31:18

thnx voor de tip heb ook snel nog ff die under 2.5 gepakt maar niet groot ingezet. Vitesse veel nieuwe spelers dus even afwachten.
heb dit weekend pas 2 bets fout ofzo rest allemaal nog gewonnen. Kan ik vorig weekend even goedmaken Very Happy

oops feyenoord al 2-0 voor was toch geen gratis maney Embarassed
MFCharon
Gepost: zondag 29 augustus 2010 15:06:33

Rolo1984 wrote:

Nog even op under 2.5 bij feyenoord ingezet die staat op 2.8 LOL dat is gratis geld

Ik schrok even toen ik dit las (ondanks het feit dat Feyenoord al voorstaat). Hoe kom je erbij dat het 'gratis geld is'? Vitesse alles nog Over 2.50 en Feyenoord 2 uit 3. Puur statistich gezien natuurlijk, maar 'gratis geld'....Rolling Eyes
Rolo1984
Gepost: zondag 29 augustus 2010 16:11:03

MFCharon wrote:
Rolo1984 wrote:

Ik schrok even toen ik dit las (ondanks het feit dat Feyenoord al voorstaat). Hoe kom je erbij dat het 'gratis geld is'? Vitesse alles nog Over 2.50 en Feyenoord 2 uit 3. Puur statistich gezien natuurlijk, maar 'gratis geld'....Rolling Eyes

Vind die statistieken daar niet zo relevant. Vitesse heeft gespeeld tegen ajax en twente

Feyenoord zijn aanval vind ik redelijk matig.

Odds richting de 3 vind ik insane en zijn gebasseerd op zogenaamde 'statistieken' boven de 2 vind ik al wel value laat staan 2.8. Dat hij nu mis gaat so be it. Zou er nog 100x voor gaan

Martha1988
Gepost: zondag 29 augustus 2010 16:47:21

Rang: Untouchable

Rolo1984 wrote:
MFCharon wrote:
Rolo1984 wrote:

Vind die statistieken daar niet zo relevant. Vitesse heeft gespeeld tegen ajax en twente

Feyenoord zijn aanval vind ik redelijk matig.

Odds richting de 3 vind ik insane en zijn gebasseerd op zogenaamde 'statistieken' boven de 2 vind ik al wel value laat staan 2.8. Dat hij nu mis gaat so be it. Zou er nog 100x voor gaan

Obv true, maar kijk eens naar de verdediging van vitesse en feyenoord lol. Ik vond zelf 1;7 op vitesse wel vallue. Maarja tegen je club wedden is obv goden verzoekenLaughing

Do you like to put fishdicks in your mouth???

Gayfish united, de grootste pokerwerkgroep van NL.
Nu eerste maand gratis... PM PM PM
zeross
Gepost: zondag 29 augustus 2010 17:09:57

omg wtf is dat met excelsior 0-1 voor :S
wtf
Y.Spronck
Gepost: zondag 29 augustus 2010 18:06:38

twente - utrecht rare uitslag na de 4-0 van utrecht vs celtic

Mike Matusow: I will put the straddle on. You guys think I don't gamble. Here look, here is the straddle! You all think I am just a nit. I am not a nit. I am just a freaking carddeath piece of ****.
swensonn
Gepost: zondag 29 augustus 2010 18:18:23

Rang: Wuuuuhhhh

En Ajax staat weer waar ze horen, whoppa

Wokkie
Gepost: zondag 29 augustus 2010 19:06:59

maakt niet uit waar ajax staat, het blijft bagger.

Twente komt er weer aan. 4 keer achter elkaar de nul, janko gaat scoren = kampioen

He seemed to play crazy. It seemed like he was giving his money away. Except the only thing was, he wasn't losing
Rolo1984
Gepost: zondag 29 augustus 2010 22:27:22

Wokkie wrote:

Twente komt er weer aan. 4 keer achter elkaar de nul, janko gaat scoren = kampioen

Kampioen van de subtop

Donneah
Gepost: zondag 29 augustus 2010 22:51:28

Wokkie wrote:

Laughing

donneah.pokerblog.nl

X
X
X

swensonn
Gepost: maandag 30 augustus 2010 0:57:19

Rang: Wuuuuhhhh

Wat me echt verbaasd hoe suarez en el hamdiou elkaar zo easy kunnen vinden.. Had niet verwacht

jubes87
Gepost: maandag 30 augustus 2010 2:51:58

Rang: Mr. Incredible

suarez is een held. el hamdaoui is wel iets minder goed maar heel belangrijk. Hij moet met links leren schieten, dat zou al een stuk schelen Razz

Bottom line... A grown man made a wager, he lost. End of Story.
Smoopika
Gepost: maandag 30 augustus 2010 13:41:57

jubes87 wrote:
suarez is een held. el hamdaoui is wel iets minder goed maar heel belangrijk. Hij moet met links leren schieten, dat zou al een stuk schelen Razz

ach hij doet het ook wel aardig met de buitenkant van zijn rechter voet Smile

-No guts nog glory-

Verdubbel je geld met 888Poker