|
|
 Rang: Admin
|
Zondagavond rond de klok van zeven. Waar voor veel Nederlanders de tijd is aangebroken om met het bord op schoot de voetbalwedstrijden van de afgelopen week te bekijken, begint voor de meeste pokerspelers misschien wel de belangrijkste avond van de week. Het is weer werken geblazen, Sunday’s worden opgestart, vol goede moed begin je aan een lange zit die moet leiden tot de eeuwige roem en een goed gevulde bankroll. Rond drie uur ‘s nachts ziet het er toch allemaal heel wat minder rooskleurig uit. Gapend en knipperend met je ogen vecht je tegen de slaap...
Lees meer:
PokerCollege >
PokerNet >
Poker is een vak en de Dal is de vakman
|
|
 Rang: Untouchable
|
Het lijk hier tegenwoordig wel Tell sell....
Fast car -Tracy Chapman http://nl.youtube.com/watch?v=Orv_F2HV4gk
|
|
 Rang: Forumheld
|
Theraad heeft me dit al is een keer persoonlijk uitgelegd. Lijkt me zeer nice iig
He seemed to play crazy. It seemed like he was giving his money away. Except the only thing was, he wasn't losing
|
|
|
Als ik hierdoor net zo goed ga pokeren als theraad ga ik er wel even naar kijken..
|
|
|
En wat kost zoiets?
|
|
Lid sinds: 2-9-2006 Berichten: 1.224 Locatie: Groningen / Den Helder
|
Ik heb in Enschede zo'n ding van Robin gehad, werkt best goed.
LeopoldThird: Soccer is lame DarkRazor88: okay LeopoldThird: Hey I'm trying to pick a fight and you just blow me off
|
|
|
Mmm, ik zie het nu. Vind ~2.50 per blikje toch wel iets te veel van het goede.
edit: nog even zitten denken, valt eigenlijk wel mee. Vraag me alleen af of ik het echt nodig heb, ik speel meestal toch maar max sessie's van 'n uurtje..
|
|
 Rang: Pokerjoker
Lid sinds: 23-4-2007 Berichten: 671 Locatie: Famous town in the world
|
KingOfPoker wrote:En wat kost zoiets?
even op de site op het artikel bestellen drukken en je wordt door gelinked naar de prijzen.
Dezelfde prijs omgerekend voor redbull.
Pokeren without losing your pokerface
|
|
|
Lol, just lol.
Volgende week magnetische luckbox-bandjes in de aanbieding met garantie op minimaal twee één-outers per week, nu twee voor de prijs van één. Van écht krokodillenleer. Bestel NU!
"Hierdoor stegen mijn winnings binnen een week met 5%", aldus tevreden klant glimpos.
Het luckbox-bandje: living on the edge? Buy your edge!
|
|
Lid sinds: 2-1-2007 Berichten: 3.975 Locatie: Nearby broketown
|
Kweet niet of het aan mijn ligt of aan de site. Maar hij doet het erg traag of helemaal niet hier.
Gratis voorruit? www.correctautoglas.nl
Rubberboot kopen? Nu online! Spada Boats
|
|
|
Werkt momenteel hier ook niet
He seemed to play crazy. It seemed like he was giving his money away. Except the only thing was, he wasn't losing
|
|
Lid sinds: 2-9-2006 Berichten: 1.224 Locatie: Groningen / Den Helder
|
Ik vind de '10% korting exclusief voor PokerCollege-leden' trouwens wel erg misleidend.
LeopoldThird: Soccer is lame DarkRazor88: okay LeopoldThird: Hey I'm trying to pick a fight and you just blow me off
|
|
|
Ik snap de kritische noot niet echt, als dit daadwerlijk helpt om je fit te krijgen dan is het de 2,5euro per blikje echt meer dan waard. Mensen onderschatten hoeveel je verliest door niet volle concentratie.
Drazzic; jij bent te eigenwijs Zeross|FML; niet
|
|
|
Tukker1988 wrote:Ik snap de kritische noot niet echt, als dit daadwerlijk helpt om je fit te krijgen dan is het de 2,5euro per blikje echt meer dan waard. Mensen onderschatten hoeveel je verliest door niet volle concentratie.
Het punt is dat ik stop met spelen als ik van mezelf merk dat ik niet meer optimaal speel.
Maar zoals ik al zei denk ik er nog even over. Kan ik er niet gewoon 5 bestellen om te kijken of 't werkt?
|
|
|
Het gaat obv ook om de langere prestaties waarbij je voor langere tijd gefocused moet zijn, niet om een sng van 5 minuten.
Drazzic; jij bent te eigenwijs Zeross|FML; niet
|
|
|
denk dat ik ook maar een doosje bestel 
|
|
Lid sinds: 2-1-2007 Berichten: 3.975 Locatie: Nearby broketown
|
Tukker1988 wrote:Ik snap de kritische noot niet echt, als dit daadwerlijk helpt om je fit te krijgen dan is het de 2,5euro per blikje echt meer dan waard. Mensen onderschatten hoeveel je verliest door niet volle concentratie. \
welke kritische noot? Beetje kritiek is zowiezo weinig mis mee, maar vind het hier wel meevallen.
Gratis voorruit? www.correctautoglas.nl
Rubberboot kopen? Nu online! Spada Boats
|
|
|
Tukker1988 wrote:Het gaat obv ook om de langere prestaties waarbij je voor langere tijd gefocused moet zijn, niet om een sng van 5 minuten.
Mm, true. Jij wint.
|
|
 Rang: Pokerjoker
|
Vind het best een geniaal idee eigenlijk. Mooie site ook! Maar moet dit niet veel breder getrokken worden als alleen pokerspelers??
www.bierlaars.nl
|
|
 Rang: Keiwazig
|
Monster lo-carb ftw.
Of eigenlijk gewoon nooit caffeine drinken was nog ut beste
Swensonn stinkt.
|
|