|
|
 Rang: Admin
|
Door een verloren sidebet met Rolo1984 moest Swen de Unibet Open te Praag in een ezelpak spelen. De belevenissen waren natuurlijk talrijk. Bij terugkeer nam hij dan ook de pen ter hand, waardoor wij nu in twee delen kunnen lezen hoe zijn reis naar Tsjechië verliep. Vandaag deel 1.
PokerCollege >
PokerNet >
|
|
 Rang: Forumheld
|
Leuk stukje. Kijk al weer uit naar het volgende deel!
|
|
|
hulde swen .
|
|
 Rang: Keiwazig
|
Nice one.
Swensonn stinkt.
|
|
 Rang: Pokerjoker
|
Quote:Na wat gekloot en wat gelees uit de bijbel bij Boeger-d en Scarpion op de kamer gingen we maar tukken.
Die Swen is eigenlijk een hele religieuze jongen Epic.
Blogje
|
|
 Rang: Pokerjoker
|
Scarpion wrote:Quote:Na wat gekloot en wat gelees uit de bijbel bij Boeger-d en Scarpion op de kamer gingen we maar tukken.
Die Swen is eigenlijk een hele religieuze jongen  Epic.
Tja... Als ie langs een kerk was geweest dan had ie het toernooi zeker geshipt.
Форум о Покере | Рейкбек, Рейк Гонки, Рейкбек Саппорт
|
|
 Rang: Admin
|
Voor de volledigheid wel leuk als Boogerd dat bijbelfilmpje nog even op YouTube zet.
|
|
 Rang: Untouchable
|
Maukra wrote:Voor de volledigheid wel leuk als Boogerd dat bijbelfilmpje nog even op YouTube zet.
staat al op YT, voorbij zien komen in ander topic
Take it, or leave it.
|
|
Lid sinds: 14-2-2008 Berichten: 2.458 Locatie: In een mummiepak!
|
Swen in Praag wrote:Na veel voorspel, lollen en grappen staat Maukra woensdag rond de middag voor de deur
Typo of echt gebeurd? 
Ik ben ook wel benieuwd met wie je die sandwich van €25 gedaan hebt.
Expose to me your mammary glands, or kindly leave the premises.
|
|
 Rang: El Mágico
|
Boogerd wrote:Wokkie wrote:swensonn wrote:Boogerd, als je het maar laat!!! haha die is epic hoor ik uit vertrouwde bronnen  is je duits wel zo goed dan? lol, deze is inderdaad episch.... Dit is wat er gebeurt als Swen een Duitse bijbel in het nachtkastje van ons Hilton-hotel vindt... http://www.youtube.com/watch?v=CcoeMr1N9vU
Blogje klikken!
|
|
 Rang: Epic imo
Lid sinds: 4-7-2006 Berichten: 2.749 Locatie: Rotterdam/goirle
|
COTLOD wrote:Boogerd wrote:Wokkie wrote:swensonn wrote:Boogerd, als je het maar laat!!! haha die is epic hoor ik uit vertrouwde bronnen  is je duits wel zo goed dan? lol, deze is inderdaad episch.... Dit is wat er gebeurt als Swen een Duitse bijbel in het nachtkastje van ons Hilton-hotel vindt... http://www.youtube.com/watch?v=CcoeMr1N9vU
ZOMG rofl maar ff serieus. Ik zou dat filmpje ff deleten als Swen ergens gaat werken en men gaat hem googlen en komen toevallig dit filmpje tegen. Lijkt me niet best
|
|
 Rang: Wuuuuhhhh
|
Rolo1984 wrote:COTLOD wrote:Boogerd wrote:Wokkie wrote:swensonn wrote:Boogerd, als je het maar laat!!! haha die is epic hoor ik uit vertrouwde bronnen  is je duits wel zo goed dan? lol, deze is inderdaad episch.... Dit is wat er gebeurt als Swen een Duitse bijbel in het nachtkastje van ons Hilton-hotel vindt... http://www.youtube.com/watch?v=CcoeMr1N9vU ZOMG rofl maar ff serieus. Ik zou dat filmpje ff deleten als Swen ergens gaat werken en men gaat hem googlen en komen toevallig dit filmpje tegen. Lijkt me niet best
Een serieuze baan ligt toch niet het verschiet imo
|
|
 Rang: Untouchable
|
Jammer dat je de bijbel dan weer belachelijk moet maken
Fast car -Tracy Chapman http://nl.youtube.com/watch?v=Orv_F2HV4gk
|
|
|
LMAO!!