|
|
 Rang: Admin
|
De komende tijd zal RobinN een aantal strategische artikelen voor ons gaan schrijven. Hierbij komen zoveel mogelijk onderwerpen aan bod die met No Limit Hold'em cashgames te maken hebben, voornamelijk gericht op short handed tafels, omdat die nu veruit het populairst zijn. Heb je behoefte aan een artikel over een bepaald onderwerp of een specifieke, vaak voorkomende spelsituatie, laat dat dan hier even weten.
Om te beginnen dus een artikel over bankroll management. En dat is niet zonder reden, want het belangrijkste aspect van winnend pokeren, heeft niks met poker te maken...
PokerCollege >
PokerNet >
Poker is een vak en de Dal is de vakman
|
|
 Rang: Erg fraai
|
fraai stuk!
prepare for awesomeness
|
|
 Rang: Admin
|
Ja goed artikel, klasse!
Poker
|
|
 Rang: Forumheld
|
Mooi stukkie!
|
|
|
ik heb zo een hekel aan strategie artikelen..:S
Maar desalniettemin een mooi stukje harde lesstof
Thx
Ciao
BLOG geupdated op 06-01-09!!
|
|
 Rang: El Mágico
|
Erg goed artikel!
Wat ik zelf wel belangrijk vind om mee te nemen in m'n bankroll manament is m'n eigen comfortzone.
Zo is het bijvoorbeeld minder erg om 100 dollar in een uur te verliezen als je een bankroll van 8K hebt in plaats van een bankroll van 2K.
Met een bankroll van 5K zal je dus hoogstwaarschijnlijk ook "vrijer" spelen en de moves maken omdat jij denkt dat dat de beste move vind en niet toch nog ergens een rem erop hebt zitten. Aan de andere kant kan dit ook weer te vrij gaan worden als je zwaar overrolled bent en die 100 dollar je niet zoveel kan schelen.
In ieder geval top stuk en goed verwoord allemaal!
wie dit leest is gek
|
|
 Rang: Untouchable
Lid sinds: 21-6-2007 Berichten: 4.499 Locatie: Vicieuze downswing.
|
Very nice RobinN.
Ik zeg; f*ck Raszi's artikel!
Waarvan akte.
|
|
 Rang: Pokerjoker
|
Goed stuk RobinN!
MartynTT's avonturen... http://martyntt.pokerblog.nl/
|
|
 Rang: Epic imo
Lid sinds: 4-7-2006 Berichten: 2.749 Locatie: Rotterdam/goirle
|
Goed stuk robin......
|
|
Lid sinds: 17-7-2007 Berichten: 2.215 Locatie: among the thugs
|
Ja goed stuk
Get rich or die grindin'
Stackin mighty dollars,holla!
|
|
|
Dat zit prima inelkaar, ik wil ook wel eens een shotje wagen om eens wat te schrijven voor pc. Ben al benieuwd naar je volgende lappen tekst Robin.
Boelie: wacht nou maar, die grote ship komt wel!
|
|
|
Leuk stuk! Nu ook mijn blogs lezen! Had hier ook wat over getypt!
Erwin Blog - BR Management
|
|
 Rang: Een vreemde
|
Goed stuk!!
Maar hoe zit het met Bankrollmanagement bij toernooien??
|
|
|
Staan trouwens nog meer interessante principes en artikelen op m'n bloggie! *ff gebruik van maken*
|
|
Lid sinds: 16-10-2006 Berichten: 3.902 Locatie: Three Streets of Value
|
Thanks guys!!
Als jullie nog onderwerpen hebben waarvan je denkt daar mag ie wel eens over schrijven hoor ik het graag 
Verder heb ik er niks over toernooien in gezet omdat ik daar niet zoveel verstand van heb. En de melkboer gaat tenslotte ook de post niet rond brengen.
I ask myself “Mary, what keeps a hip and mean guy, such as yourself, from jamming forks in the eyes of everyone you meet?” The only answer I can find is “Less and less every day, Mary. Less and less.”
|
|
|
Quote:Als jullie nog onderwerpen hebben waarvan je denkt daar mag ie wel eens over schrijven hoor ik het graag
Graag een uitgebreid artikel over je 3-bet calling range in een co vs btn situatie tegen regulars en hetzelfde over je 3/4bet range tegen regulars vanuit verschillende posities. Alvast bedankt
Blogje
|
|
|
Scarpion wrote:Quote:Als jullie nog onderwerpen hebben waarvan je denkt daar mag ie wel eens over schrijven hoor ik het graag Graag een uitgebreid artikel over je 3-bet calling range in een co vs btn situatie tegen regulars en hetzelfde over je 3/4bet range tegen regulars vanuit verschillende posities. Alvast bedankt 
Wil je er niet gelijk een paar bi bij? 
Geeft wel een machtspositie dit \o/
I ask myself “Mary, what keeps a hip and mean guy, such as yourself, from jamming forks in the eyes of everyone you meet?” The only answer I can find is “Less and less every day, Mary. Less and less.”
|
|
|
Goed stuk! Leerzaam!
|
|
 Rang: McLovin
Lid sinds: 27-9-2006 Berichten: 10.028 Locatie: Alphen a/d Rijn
|
Damn die Robin kan ook al schrijven. Gaat de verkeerde kant op joh.
Ik vind die foto wel echt prachtig trouwens 
Take every occasion to Party!
|
|
|
Partyboy1 wrote:Ik vind die foto wel echt prachtig trouwens 
Ik wil net zo'n cultstatus als zadelmeier, vandaar.
|
|