|
|
 Rang: Untouchable
|
rumbarups wrote:RobinN wrote:AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH. @Boog: rushpoker heeft veel hoger handental dan normale tafels, doen we eventueel volgende maand maar ik speel geen rush dus zou gare net zijn.
Slaap jij wel eens? Vraag me dat af zie gewoon bijna rond elk tijdstipo vd dag wel een post van u
Fast car -Tracy Chapman http://nl.youtube.com/watch?v=Orv_F2HV4gk
|
|
|
Hasjing wrote:rumbarups wrote:RobinN wrote:AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH. @Boog: rushpoker heeft veel hoger handental dan normale tafels, doen we eventueel volgende maand maar ik speel geen rush dus zou gare net zijn. Slaap jij wel eens? Vraag me dat af zie gewoon bijna rond elk tijdstipo vd dag wel een post van u 
Slapen is overated als je het mij vraagt, laatste 28 uur doorgetrokken, Maastricht was als vanouds gezellig
|
|
|
rumbarups wrote:Hasjing wrote:rumbarups wrote:RobinN wrote:AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH. @Boog: rushpoker heeft veel hoger handental dan normale tafels, doen we eventueel volgende maand maar ik speel geen rush dus zou gare net zijn. Slaap jij wel eens? Vraag me dat af zie gewoon bijna rond elk tijdstipo vd dag wel een post van u  Slapen is overated als je het mij vraagt, laatste 28 uur doorgetrokken, Maastricht was als vanouds gezellig 
en toch heb jij tijdens lowland het meest geslapen van iedereen
Petor: die kop van jou, da's pas een doomswitch
Money, get back. Im all right jack keep your hands off of my stack.
|
|
|
gvd 3man over 2 tickets
Cieva: shows [Ad Jh] (a pair of Aces) RK72: shows [5s 8s] (a flush, Ace high) RK72 collected 3555 from pot
Cieva: shows [Kh Qs] (a pair of Sevens) [1st-]Chrome: shows [5s Kc] (a straight, Three to Seven) [1st-]Chrome collected 2635 from pot
[1st-]Chrome: shows [Kc Jd] (two pair, Jacks and Deuces) Cieva: shows [9d Ad] (two pair, Nines and Deuces) [1st-]Chrome collected 4445 from pot
Cieva: shows [6d Ad] (a pair of Fours) RK72: shows [Qs Ks] (two pair, Queens and Fours) RK72 collected 3765 from pot
Petor: die kop van jou, da's pas een doomswitch
Money, get back. Im all right jack keep your hands off of my stack.
|
|
Lid sinds: 7-7-2006 Berichten: 3.826 Locatie: Waar de neug wordt geraakt
|
Ik kreeg net een mailtje van Nicky Roeg himself, of ik mee wil doen aan een of ander kuttoernooi. Plus alle email adressen van pokerend Nederland.
Groepsmails verzenden zonder gebruik te maken van BCC, wat een amateur. Zo ga je niet met privacy-gegevens om!
Zo, nu ga ik Thierry v/d Berg een email-bom sturen
|
|
 Rang: El Mágico
Lid sinds: 8-8-2006 Berichten: 5.226 Locatie: land of confusion
|
Boogerd wrote:Ik kreeg net een mailtje van Nicky Roeg himself, of ik mee wil doen aan een of ander kuttoernooi. Plus alle email adressen van pokerend Nederland. Groepsmails verzenden zonder gebruik te maken van BCC, wat een amateur. Zo ga je niet met privacy-gegevens om! Zo, nu ga ik Thierry v/d Berg een email-bom sturen 
jij moet buikspiertjes doen... hup!
www.ikmaakhetzelfwel.nl
PC Leaderboard Kampioen '07 PC ROSHAMBO Kampioen 07/08
|
|
 Rang: Forumheld
|
wehf3u409tu3045u309u5vr2 kakspel, kan geen enkele gedomineerde allin situatie meer winnen, WTFFFF
Brother from another mother.
|
|
 Rang: Forumheld
|
dit.
PokerStars Game #49045533472: Tournament #328010674, $5.00+$0.50 USD Hold'em No Limit - Level XII (150/300) - 2010/09/03 0:49:37 CET [2010/09/02 18:49:37 ET] Table '328010674 168' 9-max Seat #6 is the button Seat 1: MostlySuper (8771 in chips) Seat 2: GeoCacheTFC (37166 in chips) Seat 3: Hero (20702 in chips) Seat 4: Micheal Soh (6747 in chips) Seat 5: smasher64 (2255 in chips) Seat 6: tubanator (23049 in chips) Seat 7: 4ix-pbix (12275 in chips) Seat 8: BabyCata449 (9181 in chips) Seat 9: ROOC19 (28255 in chips) MostlySuper: posts the ante 40 GeoCacheTFC: posts the ante 40 Hero: posts the ante 40 Micheal Soh: posts the ante 40 smasher64: posts the ante 40 tubanator: posts the ante 40 4ix-pbix: posts the ante 40 BabyCata449: posts the ante 40 ROOC19: posts the ante 40 4ix-pbix: posts small blind 150 BabyCata449: posts big blind 300 *** HOLE CARDS *** Dealt to Hero [Jd Kd] ROOC19: folds MostlySuper: folds GeoCacheTFC: folds Hero: raises 400 to 700 Micheal Soh: folds smasher64: folds tubanator: folds 4ix-pbix: folds BabyCata449: calls 400 *** FLOP *** [3h Jh Jc] BabyCata449: checks Hero: bets 1050 BabyCata449: raises 7391 to 8441 and is all-in Hero: calls 7391 *** TURN *** [3h Jh Jc] [9h] *** RIVER *** [3h Jh Jc 9h] [2h] *** SHOW DOWN *** BabyCata449: shows [3c Th] (a flush, Jack high) Hero: shows [Jd Kd] (three of a kind, Jacks) BabyCata449 collected 18792 from pot *** SUMMARY *** Total pot 18792 | Rake 0 Board [3h Jh Jc 9h 2h] Seat 1: MostlySuper folded before Flop (didn't bet) Seat 2: GeoCacheTFC folded before Flop (didn't bet) Seat 3: Hero showed [Jd Kd] and lost with three of a kind, Jacks Seat 4: Micheal Soh folded before Flop (didn't bet) Seat 5: smasher64 folded before Flop (didn't bet) Seat 6: tubanator (button) folded before Flop (didn't bet) Seat 7: 4ix-pbix (small blind) folded before Flop Seat 8: BabyCata449 (big blind) showed [3c Th] and won (18792) with a flush, Jack high Seat 9: ROOC19 folded before Flop (didn't bet)
Brother from another mother.
|
|
 Rang: Wuuuuhhhh
|
Cieva wrote:rumbarups wrote:Hasjing wrote:rumbarups wrote:RobinN wrote:AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH. @Boog: rushpoker heeft veel hoger handental dan normale tafels, doen we eventueel volgende maand maar ik speel geen rush dus zou gare net zijn. Slaap jij wel eens? Vraag me dat af zie gewoon bijna rond elk tijdstipo vd dag wel een post van u  Slapen is overated als je het mij vraagt, laatste 28 uur doorgetrokken, Maastricht was als vanouds gezellig  en toch heb jij tijdens lowland het meest geslapen van iedereen
Niet alleen daar, USA trip dus ook
|
|
Lid sinds: 7-7-2006 Berichten: 3.826 Locatie: Waar de neug wordt geraakt
|
swensonn wrote:Cieva wrote:rumbarups wrote:Hasjing wrote:rumbarups wrote:RobinN wrote:AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH. @Boog: rushpoker heeft veel hoger handental dan normale tafels, doen we eventueel volgende maand maar ik speel geen rush dus zou gare net zijn. Slaap jij wel eens? Vraag me dat af zie gewoon bijna rond elk tijdstipo vd dag wel een post van u  Slapen is overated als je het mij vraagt, laatste 28 uur doorgetrokken, Maastricht was als vanouds gezellig  en toch heb jij tijdens lowland het meest geslapen van iedereen Niet alleen daar, USA trip dus ook
Rumba is of aan het slapen, of te dronken om te poepen. Tussenweg bestaat niet.
|
|
 Rang: Epic imo
Lid sinds: 4-7-2006 Berichten: 2.748 Locatie: Rotterdam/goirle
|
Boogerd wrote:Ik kreeg net een mailtje van Nicky Roeg himself, of ik mee wil doen aan een of ander kuttoernooi. Plus alle email adressen van pokerend Nederland. Groepsmails verzenden zonder gebruik te maken van BCC, wat een amateur. Zo ga je niet met privacy-gegevens om! Zo, nu ga ik Thierry v/d Berg een email-bom sturen 
ik heb het genoegen ook mogem hebben die mail te otnvangen
Mijn mailbxo herkende nicky roeg al heel snel 1 mail in de inbox en 4 in de junk
Zon hekel aan deze rotzooi
|
|
|
Hehe hij wil gewoon 1 van zijn grootste criticasters overtuigen. Hij is jouw kritiek op zijn filmpje @ pokercity niet vergeten
*Hasjing doet snel zijn sjaal om*
Fast car -Tracy Chapman http://nl.youtube.com/watch?v=Orv_F2HV4gk
|
|
 Rang: Pokerjoker
|
Ik kan nu niet naar bed gaan, er zitten teveel slechte spelers om te gaan slapen.
Not knowing is no excuse for those who are unwilling to learn.
|
|